sobota, 8 stycznia 2011

...i daj mi białą różę


I

Zainicjuj moje narodzenie,
...bo umarł żywy już dawno.
Sprawczo narodziłam na nowo się
i taka już chyba pozostanę.

II


W swoich dłoniach trzymam świata bieg,
zachwycam się dawnymi latami
...bo dzisiaj już nie ma.

III

Pośród ludzi, którzy obok żyją
rozdzieram szlaki myśli.
Czy wpływam na kogoś?
Czy ktoś mi się odwdzięczy?

IV

W odbiciu moich oczu widać jak na dłoni:
Świat sie nagle skończył, zstąpiły na ziemię gromy.
Walą się, jak waliły mury naszych serc.


V

Ku pokrzepieniu, ku pokrzepieniu naszych serc
ja dzisiaj nie napiszę nic.
To nie ten czas, który żył wtedy z  n a m i.
To nie ten czas, kiedy ludzie nie byli  o p ę t a n i.

VI

...i daj mi białą różę,
którą złożę razem z ciałem
na grobie mych dawnych
roztrzaskanych niegdyś marzeń.

DarlaDashwood, 
'...i daj mi białą różę' 
11.01.09

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz